GARANȚIA

  1. GARANȚIE

Comerciantul oferă document de garanție care este valabil pentru clienții săi pentru marfa cumpărată. Documentul descrie: adresa și numărul de telefon a service-ului autorizat de bunuri achiziționate, condițiile de garanție ale centrelor de service respective și a producătorilor, precum și perioada de garanție a mărfii achiziționate de către utilizator / client.
Garanția aparatului este de 24 luni.
Garanția bateriei este de 6 luni.

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legii 449/2003 și OG 21/1992 cu modificările ulterioare. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de importator și începe să curgă de la data primirii produsului. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută în cadrul unei perioade de timp, care nu poate depași 15 zile calendarisitice de la data primirii produsului în departamentul de service. În cazul persoanelor juridice, pot aparea excepții cu privire la termenii și condițiile menționate în cele două legi, în cazul în care nu este stipulat altfel în contractul de vânzare-cumpărare.

 Toate produsele comercializate de magazinul online www.dedal-robot.ro sunt noi, cu garantie națională sau internațională susținută de service-uri autorizate ale partenerilor dedal-robot.ro .
- Toate produsele sunt noi și în ambalajul original al producătorului .
- Toate produsele comercializate provin din surse autorizate de producatori.
- Toate produsele sunt însoțite de certificatul de garanție emis de dedal-robot.ro.

Prin acceptarea termenilor și condițiilor odată cu finalizarea comenzii clientul este de acord și cu perioadele de garanție relevante pentru bunurile care le cumpără.

Garanția comercială furnizată pentru produs nu acoperă componente ale produsului cu o durată de folosire limitată (baterii, consumabile, adaptor, cablu de alimentare, etc.), profilactica sau curățarea produsului. Serviciul de garanție este furnizat numai în centrele de service enumerate în cartea de garanție, cu condiția ca produsul să fie însoțit de documentele aferente și ambalat.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

- depanarea / reparația produsului;
- Înlocuirea partiala sau integrală a produsului;
- înlocuirea cu produse cu perfomante cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu acelasi model
- Returnarea contravalorii produsului în situația în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile;
- Utilizatorul nu își poate revendica și poate pierde drepturile în baza garanției furnizate
(a) în cazul pierderii certificatului de garanție;
(b) încercarea de a remedia și înlăturara anumită defecțiune de către un centru de service neautorizat de dedal-robot.ro;
(c) în cazul deteriorării cauzate de utilizarea necorespunzătoare
(d) în cazul deteriorării fizice a produsului;
(e) în cazul efectelor chimice, electrice și / sau ale altor efecte care nu au legătură cu funcționarea normală a produsului;

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;

- numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

- sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;

- produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variații mari de temperatură, umiditate și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substante în interiorul echipamentelor, etc;

- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.

- Produsele care sunt expediate în atenția departamentul de service trebuie să fie complete, să conțină toate accesoriile, expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat, să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ) , însoțite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garanție original al importatorului.

În cazul în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul functionează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare,

Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garantie. 
Produsele care necesită acordarea garanției vor fi expediate la adresa: Bulgaria, Plovdiv, Str. Brezovsko chausse, nr. 145, cod poștal 4003.

Vă recomandăm să trimiteți dispozitivul la noi: dacă utilizați în mod activ robotul, dacă există o cantitate mare de deșeuri sau dacă aveți animale de companie pentru:
- curățare (la fiecare 6 luni) - preț 36,00 Lei pentru roboții cumpărați de la noi
* 72,00 Lei pentru roboții care nu au fost cumpărați de noi

- profilactică completă (la fiecare 12 luni) - preț 50,00 Lei pentru roboții cumpărați de la noi
* 100,00 Lei pentru roboții care nu au fost cumpărați de noi
* Prețurile pentru profilactică / curățarea roboților care nu au fost achiziționați de noi nu includ piese!

Vă rugăm să rețineți că consumabilele și bateriile înafara perioadei de garanție nu fac parte din garanție și vă recomandăm să înlocuiți următoarele consumabile în caz de uzură și curățare standard:
- perii laterale - 6 luni
- Filtru HEPA - 4 luni
- filtru principal - 12 luni
- perie centrală - 12 luni
- profilactica / curățare - 6/12 luni

Compară produse
Magazinul nostru online foloseşte a.z. "Cookies" Aflaţi mai multe despre Politica noastră de confidenţialitate şi Politica noastră de Cookies
Setări cookie