Retur

Informaţii privind exercitarea dreptului la renunţare la contract:

Instrucțiuni standard de renunțare:

UTILIZATORUL are dreptul de a anula contractul de la distanță sau în afara spațiului comercial, fără a da nici un motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare),fără nici o compensație sau penalizare în termen de 14 zile de la data la care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, și desemnat de către acesta a intrat în posesia bunurilor sau la data la care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul a indicat că a intrat în posesia ultimului bun în baza unui contract prin care au fost comandate mai multe produse într-o singură comandă. 

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie să notifice mai întâi comerciantul. Este recomandabil să a trimite un e -mail intitulat „returnarea produsului“, la info_ro@dedalbg.com cu informații despre numele lor, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, numărul de ordine și decizia sa de a se retrage din contract printr-o declarație fără echivoc sau apăsați FORMULAR DE RETUR pentru a-l completa.

În cazul în care consumatorul se retrage din contract, comerciantul va returna valoarea bunurilor în termen de 14 zile de la data la care consumatorul informează comerciantul cu privire la decizia sa de a se retrage.

COMERCIANTUL are dreptul de a amâna rambursarea plăților până la returnarea bunurilor. După acceptarea mărfii returnate de către Utilizator, COMERCIANTUL își rezervă dreptul de a inspecta produsele pentru daune și impacturi cauzate de utilizarea neobișnuită de către UTILIZATOR. În prezența și stabilirea unor astfel de daune COMERCIANTUL poate oferi utilizatorului să facă interceptarea restituirii, sub rezerva evaluării constatării daunelor și în temeiul Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 

Consumatorilor ar trebui să returneze bunul comerciantului, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care consumatorul a informat comerciantul de retragere din contract.

Consumatorul trebuie să suporte costurile de transport de returnare a mărfurilor la adresa comerciantului: 4003, Bulgaria, Plovdiv, Plovdiv, Str. Brezovsko Chausse 145, Dedal Company Ltd.

Mărfurile trebuie returnate în întregime în ambalajul original, cu documente de însoțire, accesoriile din dotare și fără deteriorări. Un cadou este, de asemenea, rambursabil dacă este primit. Comerciantul își rezervă dreptul, în cazul în care mărfurile sunt returnate cu ambalaj deteriorat, murdare, urme de utilizare, zgârieturi, deteriorări, defecțiuni cauzate de șoc electric, lipsesc accesorii, piese sau autocolante, carte de garanție, pentru a decide dacă să accepte mărfurile returnate.

Consumatorul este singurul responsabil pentru reducerea valorii mărfurilor ca urmare a utilizării acestora, cu excepția a ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestora.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

- deschiderea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, containere, rezervoare, lavete etc.) se permite doar alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale ca pungi, cutii, legături cabluri fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. containere, filtre, rezervoari, lavete, etc.);
- umplerea rezervoarelor cu lichide (apă, soluții sau alți detergenți);
- benzi velcro murdare, cu urme de impurități;
- utilizarea accesoriilor și a consumabilelor pentru testarea aparatului.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, consumabile  desigilate/folosite, accesorii cu urme de folosire, containere cu urme de apă sau praf etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese/accesorii deteriorate/murdare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării . Valorea finală, care trebuie returnată se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Rambursarea plăților are loc după ce comerciantul primește înapoi produsul de utilizator / client și îndeplinește cerințele necesare pentru a restabili suma totală sau parțială.

► În cazul în care plata se face prin card bancar, rambursarea se face pe același card utilizat la tranzcționare, în decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului.

► În cazul în care plata se face prin transfer bancar sau PayPal rambursarea se face prin virament în contul căruia se efectuează plata în termen de 14 zile calendaristice.

► În cazul în care plata a fost făcută numerar (ramburs), ePay, rambursarea se face în cont bancar furnizat de către utilizator, în termen de 14 zile calendaristice.

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia de la 24 la 96 de ore de la recepția produsului, dar nu va depăși termenul legal de rambursare  contravalorii în conformitate cu legislatia in vigoare.

Compară produse
Magazinul nostru online foloseşte a.z. "Cookies" Aflaţi mai multe despre Politica noastră de confidenţialitate şi Politica noastră de Cookies
Setări cookie